جمعه 10 فروردین 1403
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

خانه دانشجو

«خانه دانشجو» با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و در مجاور مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان افتتاح شد.

صادق مفرد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در حاشیه افتتاح خانه دانشجو گفت: همزمان با سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران بزرگ در جماران متعهد شدند که هسته‌های تبیین، روشنگری و بحث را در دانشگاه‌ها فعال کنند که خانه دانشجو بسیج دانشجویی تهران بزرگ گامی در جهت شکل گیری گفتگو، بحث‌ها و گعده هاست.

وی به زیرساخت‌های خانه دانشجو اشاره کرد و افزود: بخش کافه گفتگو با ظرفیت ۳۰ نفر، بخش گعده با ظرفیت ۴۰ نفر و سالن اکران و آموزش با ظرفیت ۱۰۰ نفر از جمله ظرفیت‌های خانه دانشجو هستند.

صادق مفرد تصریح کرد: خانه دانشجو به عنوان یک فضای غیررسمی و برشی از سفارت سابق آمریکا بستری برای شکل گیری جمع‌ها و پاتوق‌های دانشجویی است و ما در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه رسانه‌ای می‌توانیم به این جمع‌ها خدمات ارائه بدهیم. به هر روی امیدواریم با افتتاح خانه دانشجو باب گفتگو و بحث در مورد موضوعات جاری و موضوعات اساسی کشور از جنس اندیشه ورزی فراهم شود.

وی با بیان اینکه فضای گفتگو محور خانه دانشجو بستر مناسبی برای باز شدن گره‌های ذهنی دانشجویان است، افزود: خیزش هسته‌های تبیین از دوم آذرماه سالجاری از سوی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ شروع شده و قرار است دانشجویان در محیط‌های مختلف از جمله محلات، مدارس، مساجد، خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها و در جمع‌های دو تا پنج نفره با مخاطبان خود به گفتگو بپردازند؛ چون ما معتقدیم بسیاری از مسائل جاری در کشور ناشی از عملیات روانی دشمن است و با گفتگو می‌توان بسیاری از خلاء‌های ذهنی را برطرف کرد.

شناسه خبر: 550 | تاریخ انتشار: سه شنبه 8 آذر 1401 - 17:27 | بازدید: 764 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.