پنجشنبه 30 فروردین 1403

فراخوان سوژه یابی از فعالیت های جهادگران

سوژه های مختلفی از خدمت رسانی و خدمت رسانان به مناطق محروم کشور وجود دارد. به منظور ساخت بانک اطلاعاتی از این سوژه ها پایگاه اطلاع رسانی جهادگران اقدام به برگزاری فراخوان کرده است.
شناسه خبر: 575 | تاریخ انتشار: دوشنبه 21 آذر 1401 - 10:01 | بازدید: 62 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor

تاکید مقام معظم رهبری بر گسترش گفتمان جهادی در بین آحاد مردم نشان از اولویت داشتن آشنایی عموم مردم با فضای خدمت رسانی و محرومیت زدایی دارد. همچنین در دیدار جهادگران با مقام معظم رهبری در تابستان سال جاری، ایشان فرمودند: این فعّالیّتهایی که انجام گرفته، به اطّلاع مردم باید برسد؛ یعنی یک کار رسانه‌ای عُقلایی و هنرمندانه و درست باید انجام بگیرد. در این زمینه‌ها به نظر من خیلی کم کار میشود. این سخنان و تاکیدات ایشان سبب شد تا با ایجاد فراخوانی جهت ایجاد شناخت از حرکت های جهادی، فضای رسانه ای موجود استفاده شود.

فراخوان جهادگران

بدین منظور با همکاری صورت گرفته بین پایگاه جهادگران، صدا و سیما و اصحاب رسانه، بهترین سوژه جهادی با توجه به محورهای مشخص شده توسط هیئت داوران انتخاب و جهت ارائه به عموم مردم در قالب های خبر، مستند استانی، مستند تلویزیونی و آماده می شود.

شایسته است تمامی جهادگران فعال سوژه هایی که قابلیت رسانه ای شدن دارند را با فرمت مشخص شده در فرم ثبت نام وارد کنند. سوژه می تواند فعالیت خاص یک فرد جهادگر، اتفاق بخصوص در مناطق محروم، ویژگی خاص مناطق تحت پوشش جهادی و کار ویژه یک گروه جهادی باشد. بدیهی است که تمام سوژه های معرفی شده صحت سنجی، امکان سنجی و اولویت بندی شده و سپس به اصحاب رسانه معرفی می گردند.

سوژه های خبری جهادگران

گروه های جهادی و جهادگران سوژه های مختلفی در سراسر کشور دارند که زمینه خبری شدن و ساخت مستند را دارد. این فرم به جهت ثبت سوژه ها ساخته شده است.

 

برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنید

https://b2n.ir/f94389

دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.