چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

آیین تودیع و معارفه مسئول و ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام

آیین تودیع و معارفه مسئول و ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی، رؤسای دانشگاه‌ها، جانشین سپاه امیرالمومنین استان و مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی و دانشجویان در دانشگاه ایلام برگزار شد.
1

علی محمدی رئیس دانشگاه ایلام ضمن تشریح ویژگی‌های بسیج گفت: مهمترین ویژگی آقای نیازی مدیریت و پیگیر بودن در امورو ویژگی برجسته آقای رضایی تواضع ورزیدن است.

 

سردار کریمیان، جانشین سپاه امیرالمومنین نیز ضمن تشریح قدرت و جایگاه جمهوری اسلامی در جهان گفت: جهان در حال دگرگونی غیر قابل انکاری است.

 

 وی همچنین تاکید کرد که راهبرد ما دفاع مشروع و در جهان پذیرفته شده است و اگر رژیم غاصب صهیونیستی تمام مردم غزه را هم بکشد شکست غیر قابل ترمیمی که خورده اصلاح شدنی و قابل بازگشت نیست.

 

کریمیان در پایان سخنان خود از خدمات ارزنده مسئول قدیم ناحیه بسیج دانشجوی قدردانی و برای مسئول جدید بسیج دانشجویی آرزوی موفقیت کرد.

 

هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز گفتمان انقلاب را ایده‌ای منطقی، جذاب و برآمده از بطن مردم دانست و گفت ما در هیچ یک از شاخص‌های قدرت مادی از آمریکا برتر نیستیم اما در این ۴۵ سال مقابل این جریان درگیریم و ایستاده ایم، گاهی چاقوهم به کمرمان زده اند ولی پیروز نشدند وعلت این، همان ایده ایست که برگرفته از متن مردم و چیزی فراتر از قواعد مادی است و نامردی است که این ایده جذاب مردمی فراگیر و جهانی نشود.

 

قاسمی هم چنین در زمینه ی برگزاری انتخابات پرشور نیز نکاتی را مطرح کرد.

 

 

در این مراسم تعدادی از دانشجویان بسیجی و ادوار نیز نکاتی و تجربیات و نظرات خود را درباره مدیریت اسبق و مدیریت جدید ناحیه بسیج دانشجویی مطرح کردند.

 

 

درپایان مراسم عارف شربی نیازی موردتکریم و قدردانی قرارگرفت و قدرت الله رضایی به عنوان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی معارفه شد.

 

سازمان بسیج دانشجوییسازمان بسیج دانشجوییسازمان بسیج دانشجوییسازمان بسیج دانشجویی

 

شناسه خبر: 1196 | تاریخ انتشار: دوشنبه 2 بهمن 1402 - 12:21 | بازدید: 454 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.