یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

همبستگی دانشگاهیان ایرانی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی

دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم مظلوم غزه و نیز خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا امروز ۹ اردیبهشت‌ماه تجمع کردند.
1

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تجمع بزرگ دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم مظلوم غزه و نیز خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۲ تا ۱۴ در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

آزادی زیر دست و پای مأموران بایدن

معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحققات و فناوری در نامه‌ای به دانشگاه‌ها ابلاغ کرد که به درخواست مکرر تشکل های دانشجویی مبنی بر برگزاری تجمع دفاع از مردم مظلوم فلسطین کلاس های درسی امروز ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ تا ۱۴ برگزار نخواهد شد.

خیزش اخیر دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های امریکا و اروپا، یکی از بزرگ‌ترین اعتراضات ضد رژیم صهیونیست است. در این راستا علاوه بر تجمع دانشجویان برخی از رؤسای دانشگاه‌های ایران‌ نیز ایمیل‌های حمایتی از خیزش اخیر دانشجویان و اساتید برای رؤسای دانشگاه‌های امریکا ارسال کردند.

تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

در راستای حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه، امروز تجمعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با حضور دانشجویان و اساتید در محکومیت عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین برگزار خواهد شد.

تجمع دانشجویان علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات، از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حمایت کردند.

تجمع کنندگان با شعارهایی از دانشجویان عدالتخواه به سمت میدان دانش راهپیمایی کردند و در پایان با قرائت بیانیه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل پایان یافت.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه امیرکبیر

دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حمایت از دانشجویان آزادی خواه و حق طلب جهان تجمع و تحصن کردند. همچنین نمایشگاه چادرهای نمادین و عکس های دانشجویان دستگیر شده اروپا و آمریکا نیز برپا شد.

 تجمع دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت

تجمع دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ظهر امروز در همبستگی با دانشجویان آزادی خواه جهان و حمایت از مردم فلسطین در مقابل سردر اصلی این دانشگاه برگزار شد.

گفتنی است، دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

این خبر در حال تکمیل شدن است...

شناسه خبر: 1210 | تاریخ انتشار: یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 14:21 | بازدید: 17 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ادمین سایت
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.