چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
یادداشت دانشجویی

جنگ خیالی لشگر متناقض‌ها

کم کم به روز‌های به ابتذال کشیدن مقدس‌ترین کلمات و مفاهیم نزدیک می‌شویم؛ روز‌هایی که در دانشگاه زیر نقاب دانشجویی به بهانه میهن و به اسم مردم، دست دوستی را به روی دشمنان ویرانی طلب میهن دراز کردند و برای متوقف کردن ایران قوی از هیچ تلاشی مضایقه نکردند.
1
شناسه خبر: 938 | تاریخ انتشار: یکشنبه 9 مهر 1402 - 12:21 | بازدید: 244 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : ataghipor

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کم کم به روزهای به ابتذال کشیدن مقدس ترین کلمات و مفاهیم نزدیک می‌شویم؛ روزهایی که در دانشگاه زیر نقاب دانشجویی به بهانه‌ی میهن و به اسم مردم، دست دوستی را به روی دشمنان ویرانی طلب میهن دراز کردند و برای متوقف کردن ایران قوی از هیچ تلاشی مضایقه نکردند؛ مدعیانی که ‌خواستند صدای مردم باشند اما خود از رفوزه های مردم داری‌اند.  

ما در میدان دانشگاه با سراسر تناقض روبرو بودیم. می‌گفتند زن اما چادر می‌کشیدند، اهانت می‌کردند و ضد زن‌ترین الفاظ را نثار همان زن می‌کردند. به اسم آزادی دانشجو را ماه ها از حق کلاس رفتن محروم کردند و باشعار زندگی،یک ایران را عزادار زندگی از دست رفته‌ی آرمان ها و روح‌الله های بیست‌ویکی دوساله کردند.

در دستگاه تحلیلشان نخبه کسی بود که از عقایدش با رکیک ترین الفاظ و شنیع ترین رفتار ها دفاع کند و قطعا در همان دستگاه تحلیل جایگاه  دانشگاه که محل تولید اندیشه و فکر است به میدان مبارزه‌ای تقلیل دادند که دغدغه دانشجوی به ظاهر نخبه مختلط شدن سلف شده بود.
بی شک بایستی پذیرفت خیال پوچ انقلاب که حاصل تزریق تخیلات رسانه های غربی بود در میان هشتگ‌ها ماند و در اوج باطل بودن متوقف شد و ملت ایران بار دیگر ثابت کرد که جمهوری اسلامی نه تنها ضعیف نشد بلکه به حول قوه الهی روز به روز قوی تر نیز خواهد شد.

و اما امروز،دانشجوی بسیجی همچنان در سنگر دانشگاه زیر بیرق حرم جمهوری اسلامی و پیروی مطلق از پرچمدار انقلاب درمسیر تحول و پیشرفت و تحقق شعار ها و ارمان های انقلاب اسلامی در حال حرکت است و در این راه با افتخار از هیچ هزینه‌ای دریغ نخواهد کرد.                                                                    

 در مختصات کنونی دانشجو در مرکز و نقطه‌ی حیاتی، به عنوان جلودار و پیشرو در مسیر حرکت است.دانشجویی که در صفحات تاریخچهی این کشور معنای جدیدی به دوران جوانی و مفهوم از خود گذشتگی و ایثار بخشیده است، امروز نیز در نقطهی آغاز به اوج رسیدن و حماسه آفریدن  ایستاده است.

ما امروز همچنان با مؤذن‌های جامعه طرفیم ؛ دانشجوی از دل مردم به عنوان قشر دردمند و دغدغه‌مند برای میهن و مردم مداوم درگیر رقم زدن است؛کفش آهنین پا کرده با گذراندن بحران ها، اولین صف‌های داوطلب برای هزینه دادن و هزینه کردن را تشکیل داده‌اند.

نقطه‌ی اتصال ما ایران است؛ تاریخ این خاک عیان‌ترین گواهی است که نشان می‌دهد ملت ایران همیشه نمونه‌ی روشن و عینی مفهوم«ید واحده» است که دربرابر دشمن واحد ،استکبار حماسه می‌آفریند. به بیان رهبر انقلاب بزرگترین سیلی را به دشمن در اتفاقات سال گذشته مردم زدند  و همین است تعریف صحیح از مردم و تعبیر درست از «ما» شدن.

و در آخر تمام این اتفاقات بار دیگر ثابت کرد که ما فرزندان زنان و مردانی هستیم که  در دل تاریخ این خاک فارق از تمام اختلافات به مثابه یک دست در مقابل یک دشمن و برای ایران قوی از جان مال و عزیزان خود گذشتند و اینک ما جوانان به دنباله‌ی راه شهدا از حرم جمهوری اسلامی در برابر باطل دفاع خواهیم کرد،ان‌شاءالله.

ریحانه سیف، عضو شورای سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.